Klachtenformulier
Wij zijn tevreden als u dat bent. Toch kan het voorkomen dat u niet blij met ons bent. Een reparatie is bijvoorbeeld niet goed uitgevoerd. Of een medewerker heeft u niet goed behandeld. Niet tevreden over ons? Laat het ons weten met het klachtenformulier hieronder.
Let op: u kunt via dit formulier alleen klachten over onze dienstverlening melden.
Overlastklachten over bijvoorbeeld de woonomgeving kunt u melden via het formulier 'Overlast melden'.
Reparatieverzoeken kunt u indienen via het formulier 'Reparatie melden'.
Stuur ons uw klacht
Veel gestelde vragen
-
U krijgt zo snel mogelijk na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging van ons. Daarin leest u wie uw klacht behandelt. Binnen tien werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Op deze manier proberen we samen met u tot een oplossing te komen.
-
Soms komen we er samen niet uit. U bent bijvoorbeeld niet tevreden met de oplossing of het niet eens met ons besluit. U kunt dan een klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Twente. Let op! Voorwaarde hiervoor is dat u uw klacht in eerste instantie hebt besproken met de betrokken medewerker en in tweede instantie met het afdelingshoofd of de directeur. Informatie over de Klachtencommissie Woningcorporaties Twente e.o. vindt u op de website www.klachtencommissiewoningcorporaties.nl.
-
U kunt uw klacht schriftelijk voorleggen aan de commissie door het klachtenformulier in te vullen via www.klachtencommissiewoningcorporaties.nl. U vult het klachtenformulier zo volledig mogelijk in. De klacht omvat een omschrijving van de feiten waarover u uw beklag doet. U geeft op het formulier aan welke beslissing volgens u moet worden genomen.
De klachtencommissie informeert u vervolgens over het vervolg van het traject. Zij informeren u ook wanneer uw klacht niet in behandeling wordt genomen. Om verschillende redenen kan zij tot dit besluit komen. U ontvangt hierover bericht binnen vier weken na ontvangst van de klacht door de commissie.
Kijk voor meer informatie op de website van de klachtencommissie.
Tevreden over onze dientverlening?
Wij vinden het natuurlijk ook leuk om af en toe een compliment te ontvangen. De waardering die regelmatig door huurders en woningzoekenden wordt uitgesproken is voor ons een extra stimulans om te blijven werken aan uw tevredenheid!
Een compliment doorgeven kunt u gemakkelijk doen door te mailen naar info@wbowonen.nl